0

Winkelwagen

FAQ


Wat voor retourmogelijkheden heb ik?

Wanneer u als consument producten aanschaft bij ICT Artikelen, kunt u gebruik maken van de unieke regeling om binnen 30 dagen na ontvangst uw producten retour te sturen als deze zich in onbeschadigde staat bevindt in de originele verpakking. Na ontvangst van de goederen door ICT Artikelen ontvangt u binnen 14 dagen een creditering van je aankoopbedrag. Voor alle Retour Voorwaarden kunt u kijken bij de Algemene Voorwaarden.

U kunt uw retour aanmelden in het online retourformulier.

 

Wat voor soort garantie heb ik?

Wilt u een product retourneren en voldoet u aan de voorwaarden? Dan kunt u uw product retourneren op de volgende manier:

  • Carry in. We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen;

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kun je betalen met iDEAL, Bancontact en Sofort. In de winkel kunt u betalen met uw pinpas, contant geld en Apple Pay.

Kunnen alle gegevens overgezet worden?

Als u bij ons een nieuwe computer of laptop aanschaft, kunnen gegevens in de meeste gevallen overgezet worden. De volgende programma’s en gegevens kunnen in ieder geval overgezet worden op een nieuwe computer:

• E-mail instellingen/E-mail berichten/E-mail adresboek
• Documenten
• Foto’s
• Favorieten
• Muziek
• Video’s
• Office
• Virusscanner
• Overige programma’s indien installatie media meegeleverd wordt

 

Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is?

Controleer bij ontvangst van uw bestelling goed of de transport- en productverpakking intact is.

Weiger de levering in geval van schade altijd aan de deur en neem contact op met ICT Artikelen door het contactformulier in te vullen. Mocht u de zending toch accepteren, laat de chauffeur dan een aantekening maken en maak voordat u de doos opent een foto van de schade. Maak bij ICT Artikelen d.m.v. een e-mail inclusief foto’s van de schade binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst kenbaar dat er sprake is van transportschade.

Als je zonder opmerkingen voor ontvangst tekent, kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen die later worden ontdekt.

Na melding van de schade kunnen wij contact opnemen met de vervoerder en een vervangend product toezenden.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren onze producten in Nederland en België. Wil je je bestelling geleverd hebben in een ander land dan hier is genoemd? Vul dan ons contactformulier in.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, kunt u hier alleen iets aan toevoegen wanneer de order nog niet volledig is uitgeleverd. Is de bestelling reeds volledig verzonden, dan kan er niets meer aan worden toegevoegd. In dat geval kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Als u twijfelt neem dan contact op met ICT Artikelen door hier het contactformulier in te vullen.

Ik heb andere producten ontvangen dan ik heb besteld. Wat moet ik doen?

Vul het contactformulier in. Komen de producten die je hebt ontvangen niet overeen met de producten die je hebt besteld, dan gaan we voor je na wat de oorzaak is en bieden je een passende oplossing.

Ik kan niet vinden wat ik zoek, kunnen jullie mij helpen?

Kunt u een product niet vinden op onze website of heeft u andere vragen? Wij helpen u graag om te vinden wat u zoekt! Vul hier het contactformulier in.

Wat zijn de verzendkosten bij ICT Artikelen?

De verzendkosten in Nederland bedraagt zonder track & trace €5,-. De verzendkosten in Nederland bedraagt met track & trace €6,75. Dit geldt voor al onze artikelen. Voor pakketten die naar België verstuurd worden bedraagt het zonder track en trace €7,50. Voor pakketten die naar België verstuurd worden bedraagt het met track en trace €13,-.

Heeft ICT Artikelen ook eigen Social Media-kanalen?

Ja, u kunt ICT Artikelen.nl dagelijks volgen via de volgende kanalen:

Instagram: Instagram.com/ictartikelen

Facebook: Facebook.com/ICT-Artikelen

Kan ik een order annuleren als de levering te lang op zich laat wachten?

Als de order nog niet is verzonden, vul dan het contactformulier in om door te geven dat u de bestelling wenst te annuleren. Is de order reeds betaald, dan ontvangt u het bedrag binnen 14 werkdagen retour.

X